Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011
0 comments

Η ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΗ ΜΕΛΩΔΙΑ (ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ)

2:20 π.μ.

Αυτό είναι ένα από τα πολλά παράξενα και ανεξήγητα περιστατικά που έχουν συμβεί στο σπίτι  μου στη  παιδική μου ηλικία. Η ιστορία του οικοπέδου που είναι το σπίτι  έχει είναι αρκετά γνωστό, σε αυτό το σημείο: εδώ και πολύ καιρό, ήταν στρατόπεδο, μια κατασκήνωση για  ιαπωνες φοιτητές, και ένα στρατόπεδο Προσκόπων. Τελικά αγοράστηκε από τους παππούδες μου, χωρισμένο σε τρία  μέρη, το ένα εκ των οποίων αγοράστηκε από τον πατέρα μου. Αυτό είνα το πατρικό μου .



Το παρακάτω είναι μια από τις πιο πρόσφατες περιπτώσεις των παραφυσικών ή ανεξήγητης δραστηριότητας.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 2009, ήμουν έγκυος και προσωρινά διαμένουν με τους γονείς μου και τα δύο μικρότερα αδέρφια μου. Ο πατέρας μου ήταν έξω από την πόλη, διαμονή το σαββατοκύριακο στη λίμνη των γονιών μου σπίτι, έτσι η μητέρα μου και γω  αποφάσισα να δούμε καμια ταινία  το Σαββατοκύριακο. Εμείς νοικιασαμε  το «Coraline», πήρε κάποια κινέζικο φαγητό, και άρχισε να ετοιμάζεται για να παρακολουθήσουν την ταινία στο σαλόνι μας. Η αδερφή μου δεν ήθελε να δει  την ταινία μαζί μας,  ήταν πολύ απασχολημένη παρακολουθώντας κάποια ταινία δράσης στην κρεβατοκάμαρά της.



Πιστεύω ότι τη μαμά πρέπει να έχει ξεχάσει κάτι στην κρεβατοκάμαρά της, επειδή σταμάτησε η ταινία πριν καν αρχίσει και πήγε στο πίσω μέρος του σπιτιού. Ο αδελφός μου και εγώ καθόμασταν στο σαλόνι, περιμένοντας να έρθει πίσω, όταν ξαφνικά άκουσα ένα πιάνο να παίζει αχνά. Ήταν ένα παίξιμο  απ΄ επτά νότες, που σχηματίζουν μια μελωδία που ποτέ δεν είχα ξανακούσει. Και ακουγόταν σαν να έβγαινε από λίγο έξω από τα μεγάλα παράθυρα  στο σαλόνι. Κοίταξα τον αδερφό μου, ο οποίος κοίταξε δεξιά πίσω σε εμένα, ανοικτομάτης. Και οι δύο συμφώνησαμε ότι είχαμε ακούσει το ίδιο πράγμα.



Ο ήχος επανέλαβε και πάλι, αν και αυτή τη φορά ακουγόταν  σαν να προέρχονταν από μια εντελώς διαφορετική περιοχή - πέρα ​​από την μπροστινή πόρτα,  την αντίθετη πλευρά του σπιτιού. Έκπληκτοι (και σίγουρα περίεργοι), ακολουθήσαμε τον αργό, λίγο ανατριχιαστικό μελωδία από το σαλόνι και το φουαγιέ.



«Ακούγεται σαν να έρχεται από το πίσω μέρος," ο αδελφός μου είπε ήρεμα. Διαφώνησα, επιμένοντας ότι  παρασυρόμαστε μακριά, πάνω από την αυλή και προς το δάσος στα όρια της ιδιοκτησίας μας. Αλλά, όπως άκουσα, κατάλαβα ότι αυτό ακούγεται σαν να επρόκειτο ... Και δύο τρόπους; Η μελωδία έμοιαζε να έρχεται και φεύγει από όλες τις κατευθύνσεις ταυτόχρονα.Η μαμά μας βγήκε από την κρεβατοκάμαρά της, στη συνέχεια, και ο αδελφός μου και εγώ γρήγορα συμφώνησε να τη ρωτήσω αν θα το ακούσει επίσης. «Το ακούσατε αυτό;" μας ρώτησε καθώς περπατούσε προς το μέρος μας.
"Τι;" με ρώτησε, «Εννοείς το πιάνο;" . Ο αδελφός μου κι εγώ συμφωνήσαμε με ένα ταυτόχρονο νέυμα  . Οι τρεις  μας ψαξαμε μέσα από το σπίτι, προσπαθώντας να βρουν μια λογική πηγή για τη μουσική. Ελέγξαμε μουσικά κουτιά, mp3 players, τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα, και φυσικά τα δύο πιάνα στο σπίτι - κάτι που θα μπορούσε να παραχθεί η μελωδία. Εξετάσαμε την αδελφή μου,  ορκίστηκε ότι δεν είχε ακούσει τίποτα πάνω από το θόρυβο της ταινίας της (που θεωρείται επίσης το ενδεχόμενο ότι ίσως ακούσαμε ταινία της, αλλά αυτό αποδείχθηκε ότι είναι λάθος). Δεν μπορέσαμε να βρούμε κάτι που έκανε αίσθηση, και αποφασίσαμε ότι δεν επρόκειτο να πάει έξω κυνηγούν κάποια ανατριχιαστικός, αόρατη μουσική στο δάσος. "Πρέπει να είναι το φάντασμα," η μαμά μου είπε με  αδιαφορία. Εμείς  την άφησαμε , και πήγε πίσω στο σαλόνι, έκλεισε τις κουρτίνες από το σκοτάδι, γύρισε και κατσε μαζί μας και συνεχίσε  την ταινία μας. Τίποτα άλλο δεν συνέβη εκείνο το βράδυ.



























Recent Posts

Hosting Directory ή 2Fast Directory Ελληνικος καταλογος Internet με επιλεγμενα links Review ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ

Zoogle.gr

TRANSLATE THIS PAGE TO YOUR LUNGUAGE Άδεια Creative Commons
Οποιαδήποτε ανάρτηση επιτρέπεται η αντιγραφή της μόνο αυτούσια και με την προυπόθεση ότι θα υπάρχει ενεργό λινκ του wwwmythsandlegends.blogspot.com Creative Commons Αναφορά προέλευσης-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα . Tweety Blogs
Το μοναδικό στο ελληνικό web με ζωντανή ροή ενημέρωσης, αποκλειστικά από Βlogs !
Top